Serwis prasowy.
Dziennik nr 190/08.07.2020

LICZNIK ODWIEDZIN: 3 008 584

Intensywne Systemy Sprzedaży Nieruchomości

KGN

MLS

Zapraszamy do obejrzenia także

 

 

 

 


   
System aukcyjny

 

Polska Giełda Nieruchomości Komercyjnych

proponuje organizację procesu sprzedaży w systemie aukcyjnym.

Na spowolnionym rynku nieruchomości w procesie sprzedaży najlepiej się sprawdza licytacja w górę z zastrzeżeniem ceny minimalnej.

System aukcyjny jest najlepszą metodą marketingową pozwalającą na wykreowanie poprzez aukcję obiektywnej ceny rynkowej nieruchomości.

 

Jak to wygląda w praktyce?

 Właściciel nieruchomości po konsultacjach z radcami handlowymi i konsultantami PGNK musi określić skrajną cenę minimalną sprzedaży nieruchomości, którą ostatecznie chce osiągnąć i ofertową cenę wywoławczą na atrakcyjnym poziomie w celu zachęcenia jak największej liczby kontrahentów do kupna nieruchomości. Atrakcyjna cena przyciąga inwestorów.

 

Sprzedaż w systemie aukcyjnym może być realizowana dopiero po zorganizowaniu co najmniej 2 kontrahentów do kupna. Po oględzinach nieruchomości i zapoznaniu się z dokumentacją składają oni stosowne oświadczenia i przystępują do licytacji. Aukcja może być prowadzona według uzgodnień kandydatów do licytacji pisemnie, ustnie lub pocztą elektroniczną.

Warunkiem niezbędnym do realizacji sprzedaży w systemie aukcyjnym jest przeprowadzenie intensywnych działań marketingowych w celu maksymalnego rozpowszechnienia oferty.

Organizując proces sprzedaży trzeba pamiętać,że minimalny czas trwania cyklu marketingowego na polskim rynku nieruchomości to 6 miesięcy.

Tyle czasu wymaga zorganizowanie skutecznej operacji sprzedaży z zastosowaniem systemu kompleksowej reklamy i intensywnej akcji promocyjnej. Takie są realia na polskim rynku nieruchomości komercyjnych.

Tylko kompleksowa reklama i intensywna akcja promocyjna może skutecznie wpłynąć na przyspieszenie procesu sprzedaży i przynieść korzystny efekt finansowy - żeby dobrze sprzedać trzeba odpowiednio zainwestować w ofertę.

Nieruchomości komercyjne, które mogą wywołać zainteresowanie inwestorów zagranicznych wymagają dodatkowo zastosowania działań promocyjnych na międzynarodowych portalach prezentujących nieruchomości w skali światowej w wersji angielskiej oraz akcji marketingowych nakierowanych na agencje inwestycyjne, grupy kapitałowe, banki, instytucje leasingowe oraz biura nieruchomości w kraju i za granicą.

 

System kompleksowej reklamy jest prezentowany na stronie informacyjnej

 

www.reklamanieruchomosc.org

 

W systemie aukcyjnym może dojść do znaczącego przebicia w górę ceny nieruchomości wskutek działania już czynników psychologii marketingu na licytacjach (emocjonalna walka o zwycięstwo na aukcji). Może się też zdarzyć, że uczestnicy licytacji nie dojdą do ceny minimalnej i wtedy właściciel decyduje, czy sprzedaje w najwyższej cenie wylicytowanej na aukcji.

Natomiast takie czynniki jak nietrafiona lokalizacja i zbyt wysoka cena w zestawieniu z trudną sytuacją na rynkach finansowych mogą spowodować, że pojawi się tylko jeden kandydat i wtedy znowu decyduje właściciel o dalszych krokach na giełdzie.

Na każdym etapie organizacji procesu sprzedaży nieruchomości brokerzy i doradcy Polskiej Giełdy Nieruchomości Komercyjnych pomagają zbadać dokumenty,sformułować zagrożenia,oszacować poziom ceny rynkowej,wyczyścić obciążenia i ograniczenia,zabezpieczyć transakcję notarialną oraz przeanalizować możliwości zwiększenia wartości nieruchomości.

Po analizie i zbadaniu dokumentów pomagamy także dobrać odpowiedni system sprzedaży dostosowany do rodzaju i kategorii nieruchomości oraz możliwości finansowych właściciela.

 

 Jak dojść do właściwej ceny rynkowej?

Pamiętajmy, że optymalną cenę rynkową tworzy suma kupców w relacji ze sprzedającym.

Starożytna maksyma handlowa jest prosta i stwierdza bezwzględnie, że nieruchomość jest warta tyle, ile kupiec za nią zapłaci. Jeżeli nie jesteśmy w stanie określić ceny najbardziej zbliżonej do wartości rynkowej proponujemy system aukcyjny z zastosowaniem kompleksowej kampanii reklamowej Polskiej Giełdy Nieruchomości Komercyjnych z intensywną akcją promocyjną z całym wachlarzem działań marketingowych.

Rynkowa metoda szacowania nieruchomości w systemie aukcyjnym polega na maksymalnym wypromowaniu oferty w oparciu o intensywną prezentację i reklamę.

 Druga maksyma kupiecka przecież mówi wyraźnie : żeby dobrze sprzedać trzeba trochę wydać. Sukces w sprzedaży nieruchomości zależy wprost od kompleksowej kampanii reklamowej i intensywnej akcji promocyjnej. Aby uzyskać korzystną cenę trzeba zainwestować w reklamę nieruchomości zintegrowaną z profesjonalną obsługą marketingową.

Kompleksowa kampania reklamowa organizowana jest w branżowych serwisach internetowych Polskiej Giełdy Nieruchomości Komercyjnych z promocją w mediach społecznościowych z rozszerzeniem prezentacji ofert na starannie wyselekcjonowanych portalach ogłoszeniowych zarówno krajowych jak i zagranicznych.

System kompleksowej reklamy jest prezentowany na stronie

www.reklamanieruchomosci.org

Zapraszamy do współpracy

Zespół Doradców Handlowych i konsultantów PGNK 

 
pgnk.eu
investpoland.pro
www.reklamanieruchomosci.org

 

PL|EN Strona głowna | Oferty | Kalkulator | Porady | Wiadomości | Systemy sprzedaży | Rozmaitości | Regulamin | O firmie | Reklama TV | Mapa | Informacje | Partnerzy | Kontakt

ISSN Intensywne Systemy Sprzedaży Nieruchomości • System Exclusive PGN Polska Giełda Nieruchomości organizacja Radców Handlowych na rynku nieruchomości • System wielokrotnego oferowania MLS MULTIPLE LISTING SYSTEM • Krajowa Giełda Nieruchomości KGN System wymiany ofert • Organizacja biur współpracujących • Real estate commercial • Nieruchomości Komercyjne • Real estate tourism • Nieruchomości turystyczne • Aukcje • Przetargi • Działki • Domy • Mieszkania • Hotele • Biurowce • Kamienice • Grunty rolne i leśne • Grunty inwestycyjne • Lokale • Obiekty Handlowo - usługowe

CMS IMPRESJA | grafika AR-MEDIA